Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.4JTD - не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз колега знам как да разчета схемата. Ти се поосъзнай. Този ключ (инерционен) стои нормално затворен. При по сериозна инертност (например при удар) вътре има една съчма която осбовождава една пластинка и контактните пластини се отделят една от друга и логично на това веригата е прекъсната. Няма + до помпата. След натискането на бутона всичко си се намества по старо му и имаме верига.

    Логично е дори като се замислиш за функциите на този ключ и как би трябвало да работи. Целта му е да спре горивото.

    Погледни и на схемата която си дал е нормално затворен дори
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Добре колега и все пак се намира в замасяващата част на веригата ? Защото първия пост на колегата беше , че подава напрежение към нея или не съм го разбрал . Оттам се започна

      Цитат:
      Първоначално публикувано от viktorivanov
      Този Fuel Cut-Off Switch , представлява ключ маса и се свързва последователно в ел. верига точно след горивната помпа и като се натисне просто прекъсва връзката и с маса и тя не работи. В случая не е това проблема обаче.

      Не прекъсва, а пуска захранването


      Както го обясни ти , ключа просто затваря веригата с натискането ти в замасяващата част.
      Last edited by viktorivanov; d.m.y г., 23:41.
      Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
      Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

      Comment


      • #18
        Айде аз на края да сложа край на спора
        Въпросният инерционен прекъсвач прекъсва захранващата верига на помпата. В случая прекъсва веригата между консуматора(помпата) и минусовата клема (масата) на източника на електродвижещо напрежение (акумулатора). Дали е NO или NC няма никакво значение, тъй като е свързан последователно в ел.веригата. За тува се казва прекъсвач а не пускател В случая, контактите са затворени, когато жабата си е в гьола , а ако е скокнала, натискането на гумичката я връща на място.
        В крайна сметка, важното е за проверка на захранването на помпата да се мери паралелно на двата кабела на помпата, а не спрямо маса , тъй като и при отворен инерционен прекъсвач + на помпата си има !!! ( разбира се при условие, че ЕЦУ-то е задествало релето, чиито NO контакти се намират във същата верига, но между консуматора и + на ЕДН. Да не забравяме и последователно свързаният предпазител с прегоряема жичка( бушон) във веригата .

        ---------- Post added at 17:15 ---------- Previous post was at 17:09 ----------

        Така, като свършите с глупостите, освен захранването на помпата, вземи си провери на ЕЦУ-то следното:
        Постоянно захранване.
        захранване за извеждане от Standby
        захранване при контакт от main relay към ЕЦУ-то
        Тук нямам аутодата, ако някой не го мързи да постне цялата схема, ще ти кажа къде какво и как да мериш.
        ПП: Всички измервания при закачени куплунги. Включително и на помпата.
        Last edited by dobromirski; d.m.y г., 20:03.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Аз колега знам как да разчета схемата. Ти се поосъзнай. Този ключ (инерционен) стои нормално затворен. При по сериозна инертност (например при удар) вътре има една съчма която осбовождава една пластинка и контактните пластини се отделят една от друга и логично на това веригата е прекъсната. Няма + до помпата. След натискането на бутона всичко си се намества по старо му и имаме верига.

          Логично е дори като се замислиш за функциите на този ключ и как би трябвало да работи. Целта му е да спре горивото.

          Погледни и на схемата която си дал е нормално затворен дори
          Ти нема спориш с професора по електрооборудване в автомобилите,той е в час с всичко по италианките
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Ти нема спориш с професора по електрооборудване в автомобилите,той е в час с всичко по италианките
            Първо почна с мене ама аз се отказах, после и с оем и почти се отказа ама не, ся може и тебе да захване

            Иначе какво стана с колата запали ли?
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Първо почна с мене ама аз се отказах, после и с оем и почти се отказа ама не, ся може и тебе да захване

              Иначе какво стана с колата запали ли?
              ......
              Last edited by viktorivanov; d.m.y г., 20:52.
              Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
              Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

              Comment


              • #22
                колега незнам дали принципа е един и същ с 166 2.4jtd 136 коня каквато карам също не можех да запаля и всякакви работи изчетох и нищто.Оказа се че подкачващата помпа в резервоара и разпръсквачите и на петте дюзи бяха запекли от кофти нафта.Помпата я смених с нова а разпръсквачите успяха да ми ги спасят като ги накиснаха в някаква течност и в момента си карам колицата
                Дано да съм ти дал някаква насока и успех
                Съвет намери си читав диагностик и бъди сигурен че ще ти реши проблема.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от BNB Покажи съобщение
                  hora imam golam problem s moqta koli4ka alfa 156 24 jtd pravih osnoven remont i nemoga da q zapala. zakarahq v dunev motor sport te p1k q zakaraha v bosh serviz kazvat 4e si4ko e izrqdno no tq nepali : nqma signal do diuzite i za tova ne pali no neznam kakvo da pravq : gledahme dat4ika na kolanoviq val dat4ika na razpredelitelniq val i si4ko e izrqdno . smenqh i konpiutara i pak neiska da zapali . daite nqkykyv savet

                  ---
                  Ох добре дошъл във форума. Първо прочети правилата, после си препиши поста, моля те. На кирилица, без цифри 1; 4 и т.н.само с букви. Накрая разфърляй малко главни букви, точки и запетайки че да включим за кво иде реч.
                  Кръщавай си темите информативно за да е ясно от заглавието за какво става дума. Тази тема съм я преименувал и преместил в правилния раздел.
                  Old Fox
                  Колега сподели колко ти излезе този ремонт

                  Comment

                  Working...
                  X